JAK PRACUJEMY


Działanie naszego serwisu


Klient oddający komputer na nasz serwis powinien wcześniej zrobić kopie zapasową najważniejszych plików, przypadku jeśli system w komputerze na to pozwala. Jeżeli system jest uszkodzony, nie daje się uruchomić, serwis powinien być o tym poinformowany, jakie dane powinny być skopiowane przed formatowaniem dysku C.

Diagnostyka komputera przeprowadzana jest tego samego dnia od przyjęcia komputera, Klient jest poinformowany telefonicznie w ciągu 24 godzin, co trzeba wymienić lub naprawić, w tedy klient wyraża zgodę na naprawę lub nie, przypadku braku akceptacji przez klienta komputer zostaje oddany bez żadnych opłat. Minimalny czas naprawy komputera wynosi 2-4 dni robocze (poniedziałek-Piątek). W przypadku konieczności zamówienia części zamiennych czas naprawy może się wydłużyć do 7-14 dni.

Naprawa serwisowa

Jeżeli komputer technicznie jest sprawny a system operacyjny, nie daje się na nim uruchomić,  to najpierw przeprowadzane jest skanowanie programem antywirusowym przed formatowaniem dysku C, to pozwoli na bezpieczne instalowanie świeżej kopii systemu.
Przypadku jeśli komputer technicznie jest uszkodzony a system operacyjny działa w 100%, to przeprowadzana jest diagnostyka podzespołów w komputerze w celu wykrycia wadliwej części w komputerze
Przypadku, jeśli komputer wykazuje wysoka temperaturę, przeprowadzana jest konserwacja układu chłodzenia w celu obniżenia temperatury podzespołów.
Jeśli na komputerze w czasie naprawy zostają wymienione części na nowe to ten podzespół podlega gwarancji producenta od 12 do 24 miesięcy, serwis zobowiązany w tym czasie, wysłanie podzespołu do producenta nie odpłatnie. 
Przypadku jeśli klient uważa ze naprawa będzie za droga dla jego wysłużonego komputera a mimo tego chce go naprawić, to serwis proponuje naprawę z części używanych, które są 100% sprawne, w tedy serwis daje na ten podzespół do 6 miesięcy gwarancji.
Na poprawne działanie świeżej kopii systemu, jest udzielana gwarancja 30 dni od daty zainstalowania.
- przypadku jeśli system zaczął złe działać z winny serwisu to koszt naprawy jest gratis, opłata jest tylko pobierana za podzespół który spowodował niestabilna prace systemu.
- ale jeśli system złe działa z winny klienta przez wirusy itp. lub nieprawidłowe jego użytkowanie to gwarancja nie podlega na system.